Yksilökeskustelut

yksilokeskustelut kaakelihuone

Kuva: Pirjo Sipilä

Valkonauhan Kotipesän yksilökeskustelut on tarkoitettu kaikenikäisille vähävaraisille erilaisista vaikeuksista kuten päihde-, ihmissuhde- ja mielenterveysongelmista kärsiville. Toiminta on tarkoitettu sekä naisille että miehille. Työntekijät ovat sosiaali- ja mielenterveysalan ammattilaisia.

Yksilökeskustelut on tarkoitettu lyhytkestoiseksi matalankynnyksen työmuodoksi, suositus on enintään noin kymmenen 45 minuutin käyntikertaa.

HUOM! 1.1.2019 alkaen perimme 5 euron maksun peruuttamattomasta keskusteluajasta. Varatun ajan peruminen ja siirto tehtävä vähintään 24 h ennen vastaanottoaikaa.

Tällä hetkellä meillä on jonoa yksilökeskusteluun,

tiedustelut arkisin klo 9-15 puh. (09) 135 1268.

Akuutissa kriisitilanteessa suosittelemme olemaan yhteydessä oman alueesi Kriisipäivystykseen 24 h ( Helsinki puh. 09 3104 4222, Espoo puh. 09 816 42439, Vantaa puh. 09 8392 4005)  tai Suomen Mielenterveysseuran kriisipuhelimeen puh. 010 195 202 arkisin klo 09.00–07.00, viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00.

arkisin klo 09.00–07.00
viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00–07.00