SYKSYN 2018 RYHMÄT

Valkonauhan kotipesän ryhmätoiminta on tarkoitettu kaikenikäisille päihde-, ihmissuhde- ja mielenterveysongelmista kärsiville, sekä miehille että naisille. Työntekijät ovat sosiaali- ja mielenterveysalan ammattilaisia. Ryhmät maksavat noin 40 - 60 euroa/viisi-kymmenen kertaa kokoontuva ryhmä.

Satujen salaisuudet-ryhmä kokoontuu Meilahdessa. Kuvataideterapiaryhmät kokoontuvat Kruununhaan asukastila Mestassa ja muut ryhmät Suomen Valkonauhaliiton tiloissa osoitteessa Liisankatu 27 A 3.

Tiedustelut ja ajanvaraus toimistoaikana puh. (09) 1351 268.

VERTAISRYHMÄ ELÄMÄN MUUTOSTA KAIPAAVILLE NAISILLE/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Depressiokoulu/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Keskiviikon kuvataideterapia ryhmä Meritullinkadulla/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Irti paniikista ja jännittämisestä/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Nainen ja Alkoholi/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Tunneryhmä/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Satujen salaisuudet, taruterapiaryhmä Meilahdessa/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Eroryhmä/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Lauantain kuvataideterapiaryhmä Meritullinkadulla/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Tunnesyöjien vertaisryhmä/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ!