Syksyn 2017 ryhmät

Valkonauhan kotipesän ryhmätoiminta on tarkoitettu kaikenikäisille päihde-, ihmissuhde- ja mielenterveysongelmista kärsiville, sekä miehille että naisille. Työntekijät ovat sosiaali- ja mielenterveysalan ammattilaisia. Ryhmät maksavat noin 40 - 60 euroa/kymmenen kertaa kokoontuva ryhmä.

Taideterapiaryhmät kokoontuvat Katajanokalla, Satujen salaisuudet-ryhmä Meilahdessa, Uniryhmä Bulevardilla. Muut ryhmät kokoontuvat Kruununhaassa Suomen Valkonauhaliiton tiloissa osoitteessa Liisankatu 27 A 3.

Tiedustelut ja ajanvaraus toimistoaikana puh. (09) 1351 268.

Depressiokoulu/ / RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Irti paniikista ja jännittämisestä/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Nainen ja Alkoholi/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Naisten voimaantumisryhmä/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Satujen salaisuudet// RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Eroryhmä / / RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Perjantain kuvataideterapia ryhmä Luotsikadulla / RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Lauantain kuvataideterapiaryhmä Luotsikadulla / RYHMÄ ON TÄYNNÄ Tunnesyöjien vertaisryhmä / RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Laulukontti -ohjaajan koulutus Bulevardilla / RYHMÄSSÄ TILAA! Tunneryhmä/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ!