Kevään 2018 ryhmät

Valkonauhan kotipesän ryhmätoiminta on tarkoitettu kaikenikäisille päihde-, ihmissuhde- ja mielenterveysongelmista kärsiville, sekä miehille että naisille. Työntekijät ovat sosiaali- ja mielenterveysalan ammattilaisia. Ryhmät maksavat noin 40 - 60 euroa/viisi-kymmenen kertaa kokoontuva ryhmä.

Satujen salaisuudet-ryhmä kokoontuu Meilahdessa. Kuvataideterapiaryhmät kokoontuvat Kruununhaan asukastila Mestassa ja muut ryhmät Suomen Valkonauhaliiton tiloissa osoitteessa Liisankatu 27 A 3.

Tiedustelut ja ajanvaraus toimistoaikana puh. (09) 1351 268.

TYÖN AHDISTUKSESTA - ELÄMISEN ILOON/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ Tunneryhmä/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Depressiokoulu / RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Keskiviikon kuvataideterapia ryhmä Meritullinkadulla/RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Irti paniikista ja jännittämisestä /RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Nainen ja Alkoholi/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Herkkyys voimaksi / RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Satujen salaisuudet/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Eroryhmä/RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Lauantain kuvataideterapiaryhmä Meritullinkadulla/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ! Tunnesyöjien vertaisryhmä/ RYHMÄ ON TÄYNNÄ!