Lämpimästi tervetuloa Valkonauhaliiton verkkosivuille!

Tietoja liittyen asiakastyöhömme alkuvuonna 2024:

Valkonauhaliiton tiloissa on remontti 19.2.-15.3.2024. Remontin johdosta asiakastyömme on osittain väistötiloissa ja osittain etätapaamisina. Tiedotamme järjestelyistä tarkemmin niitä asiakkaita, joilla on tapaamisia kyseisellä aikavälillä.

Valitettavasti meillä on yksilötyössä tällä hetkellä jonoa. Jonoon voit ilmoittautua olemalla yhteydessä toimistoomme, mutta varaudu siihen, että akuuttiin tilanteeseen emme välttämättä pysty vastaamaan. Yritämme palvella kaikkia asiakkaitamme niin pian kuin pystymme. Pahoittelemme tilannetta!

Perhetyöhömme eli parisuhdekeskusteluihin on tilaa. Parhaimmillaan pääset perheterapeutin vastaanotolle noin viikon sisällä yhteydenotostasi.

Ryhmämme alkavat tänä vuonna remontin takia poikkeuksellisesti vasta maaliskuun puolivälissä. Ilmoitamme alkavista ryhmistä verkkosivuillamme ja Facebookissamme mahdollisimman pian.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaamme, tukijaksemme ja asiakkaaksemme!

Järjestäytynyttä äidinrakkautta vuodesta 1896

Suomen Valkonauhaliitto on valtakunnallinen v.1905 perustettu kristillis-yhteiskunnallinen ehkäisevää päihdetyötä tekevä naisjärjestö. Paikallinen toiminta aloitettiin Turussa jo vuonna 1896. Järjestön arvot perustuvat kristilliseen arvopohjaan. Valkonauhatyön tavoitteena on vahvistaa yhteiskunnallista tasa-arvoa, tukea ihmisiä erilaisissa ongelmatilanteissa ja kutsua toimintaan päihteettömyyden puolesta. Toiminnan kohderyhmänä on koko väestö, sekä naiset että miehet.

Keskeisiä toimintamuotoja ovat perhetyö, apua tarvitsevien kanssa käytävät yksilökeskustelut ja hoidollinen ryhmätoiminta. Liitto julkaisee Valkonauha-lehteä, joka on ilmestynyt vuodesta 1909.

"Näky vailla tehtävää on haaveilua.

Tehtävä vailla näkyä on raadantaa.

Näky ja tehtävä yhdessä ovat maailman toivo."

(Henri Nouwen)